Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

واقعی!

خیلی خوابم میاد

اونقد که حال ندارم بخوابم

خیلی زیاد

مدل!

همه چیز به مدلِ آدما برمیگرده..

مدلِ من خیلی فرق میکنه.

میدونی چی میگم؟

اره دیگه همین خلاصه.

تولدم مبارک

خب تصمیم گرفتم امروز خوشحال باشم.

با فکر به این که زمستون داره از راه میرسه و زمستون سه تا اتفاق خیلی خوب داره که باعث میشه یکی از قشنگ ترین فصل های سال باشه.بله من زمستون رو از همه ی موقع ها بیشتر دوست دارم.

بله بهرحال؛باورتون میشه وقتی که دی ماه بشه،بعدش میشه بهمن و بعدش اسفند و تولدِ من؟تولدِ جیگر طلای خودممیخوام امسال به خودم کادو بدم.یا سفر یا مداد رنگی.وای مداد رنگی(این گریه از خوشحالی ست) اون روز که داشتم نقاشیم رو رنگ میکردم،دیدم مداد رنگیام همشون ناقص و بسیار مزخرف هستن.باعث میشه نقاشیام همشون یه رنگ بشن خب!نمیتونم خلاقیت زیادی به خرج بدم.حالا درسته هنوز نقاشی رو اونطوری که دلم میخواد یاد نگرفتم،ولی رنگ آمیزی رو که خوب بلدم. والا

آره دیگه امروز به تولدم فکر میکنم و خوشحالم.

شاید اگه نقاشیم رو کامل رنگ کردم،عکسشو بذارم اینجا.گفتم شاید!مطمئن نیستم.

خدافظ.

عشق

امروز به سرم زد یه سری تحقیقات انجام بدم درمورد عشق!گفتم بذار ببینم اصن عشق چی هست..

خب اینم شد نتایج تحقیقاتم.بله؛ اهم اهم.

عشق سه تا عامل داره. منظورم اینه که شما باید دارای سه ویژگی باشید تا بهتون بگن عاشق و اگه یکی از این ویژگی ها نباشه، عاشق نیستید.

ویژگی اول صمیمیت هست. حالتیه که به اون آدم از خصوصی ترین مسائلتون می گید و یا وقتی مسئله ای پیش میاد به اولین کسی که دوست دارید بگید، اون آدمه.

ویژگی دوم میل ج.نس.ی هست. یعنی باید دلتون بخواد که با اون آدم آره. توضیح نمی دم چون ماشالا خودتون بیشتر از من واردین.

ویژگی سوم برنامه ریزی مشترک برای آینده هست. باید یک سری برنامه برای آیندتون داشته باشین که اون آدم هم توی اون برنامه باشه.

.

هرکدوم از ویژگی های بالا رو نداشته باشین، این مثلث کامل نیست و شما عاشق نیستید.

اگر فقط ویژگی اول رو داشته باشین، یعنی فقط اون آدمو دوست دارید.

اگر فقط ویژگی دوم رو داشته باشد، حستون فقط هوسه.

و اگر فقط ویژگی سوم رو داشته باشید. . . خب اصلا امکان نداره که فقط ویژگی سوم رو داشته باشین. یعنی نه دوسش دارید و نه اون داستان. اونوقت میخواید برنامه بریزید واسش؟ مغزتون چی میگه اخه؟

بله دیگه.تا تحقیقات بعدی بدرود.

گاو

تقصیر خودمه. تقصیر خوده خرم. خود بیشعور احمق خر نفهمم.

همش فیلم فیلم فیلم.... خجالتم نمی کشه. دختره ی احمق بیشعور نفهم خر.

همش تقصیر خودمه. حالا هزار بار از این کوچه برو. وقتی ته ش بن بسته... تو هزار بار دیگه م برو.احمق.

حالم از خودم بهم میخوره

 از ساعت 3.07 نصفه شب هم همینطور. از وبلاگم و از اسم گندم،از چیزایی که توش مینویسم..از تک تک دکمه های کیبورد و همه حروف الفبا حالم بهم می خوره..

از همه چی.

حالم از همه چی بهم می خوره. از این به بعد حالم از همه چی بهم می خوره.