Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

تا اینجا

چیزایی که تا اینجای سفر یاد گرفتم،اینه که به هیچکس جز خودت متکی نباش و منتظر نباش کسی به جز خودت کمکت کنه.

الان بیشتر از همیشه،جای خالی آقای میم رو حس میکنم.الان که باید یه باکس آب معدنی رو اینهمه راه حمل بکنم،یادم میفته که حضورش چقدر خوب بود.

یعنی پشیمون باشم؟

البته که نه!

مگه سفر تنهایی نمیخواستی گلی خانوم؟ بفرما!اینم سفر تنهایی..بسم الله؛شروع کن تا به مراحل بعدی هم برسیم.

ماچ.

پ.ن:

سخته. دارم پاره میشم. :دی

غودا

چوب شور خوشمزه ترین خوراکیِ دنیاست.

...

اونقدر درگیر پایان نامه هستم که هرکی هرچی میگه میگم "صبرکن دفاع کنم بعد.."

...

تصمیمات زیادی دارم اما دفاع،کل مغزم رو پر کرده.

...

دیگه چی؟ دیگه همین.