Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

شُکر

عیشَم مدام است از لعلِ دلخواه

کارم به کار است الحمدُللّه

«حافظ»

…..

هرچی بیشترچرخ میزنم،بیشتر آروم میشم.اینطوری که دلم میخواد مدام چرخ بزنم..

کامم رو از دنیا گرفتم امسال.

۴ روز دیگه تولدمه.اما تولدِ من،امسال ۴ اسفند بود. ۴ اسفند که چرخیدم و به پهنای صورت،ناخودآگاه اشک میریختم..۴ اسفند که چرخیدم و استادم گفت «مبارکت باشه»..من همون روز متولد شدم.

امسال حس و حال خیلی عجیبی دارم.نمیتونم خوب وصفش کنم.فقط میتونم با همون بیت حافظ که اول پستم نوشتم اینو بگم.

راستی گاردم رو نسبت به یسری چیزا گذاشتم پایین؛پذیرنده تر شدم و صلحِ بیشتری رو دارم.

امروز برای اولین بار،بینِ دایره چرخیدم و رها بودم..رهایِ رها.

الهی شکر.

شب بخیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد