Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

نمیخوام غر بزنم

اشتباه  کردم وایکینزِ عزیزم رو از روی لپ تاپ پاک کردم و آنلاین هروقت میخوام میبینمش..حالا دلم میخواد ببینم ولی دی جی موویز بالا نمیاد که.

آخه بگو زن! این جایی که هیچی ثبات نداره،چرا این چیزایی که دوست داری رو پاک میکنی :(

جلسه ی اول یوگا رو داشتم امروز.حالم خیلی خوبه و آخرش استادم گفت به حال خودتون از 1 تا 10 نمره بدین؛منم توی دفترچه م نوشتم 10 از 10.

احساس میکنم گلوم درد میکنه و انگار دارم مریض میشم.وای نه.بدنِ عزیز و قشنگ و نازنینم.قوی بمون؛باشه؟دوست دارم.

میرم پرتقال بخورم خدافز

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 21:55 https://travisbickle2.blogsky.com/

این آدرس کانال تلگرام دیجی موویز هست.هر وقت آدرس بالا نیومد برو تو کانال آدرس جدید رو گذاشته.واسه آنلاین دیدن از سایت هم باید اشتراک بخری که پول مختصری میشه در مقابل دریایی فیلم از سریال
https://t.me/digimoviez_site

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد