Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

کاشکی زودتر خوب بشه

برای باشگاه رفتن خیلی تنبل شدم.یک دلیلی هم داره اینه که کم خوابی زیادی دارم و بدنم همش خسته س و حال ندارم هیچ کاری کنم.یه دلیل دیگه ش هم اینه که یادتونه به مربیم گفته بودم میام کمک مربی کنارت وایمیستم؟ولی اشتباه کردم.نباید میرفتم؛چون بعد از تمرین اونقدر خسته میشم که دلم نمیخواد بمونم باشگاه.دنبال یه دلیلی ام که بهش بگم نمیام.ولی نمیدونم چی بگم.اخه حس بدی هم دارم.چه دلیلی بیارم برای این که نمیخوام دیگه برم کمک مربی وایستم؟ :(((((((

بعد از این که کلاسم با امیرطاها تموم بشه،اول قطره های پیشی رو براش میریزم و بعد یکم میخوابم.بعدش پا میشم سریع دوش میگیرم و قبل از باشگاه میرم پیشِ دکترِ پیشی جان که علائمش رو چک کنم.

وای خیلی خسته و بی انرژی ام.

میخواستم ساعت خوابم رو درست کنم که بخاطر پیشی جان تا 1:30 باید بیدار باشم تا قطره ش رو بریزم.

خوابم اصلا مهم نیست ؛فقط پیشی جانم زودتر خوب بشه.میشه براش دعا کنین؟

نظرات 3 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 22:44 http://assseeman.blogfa.com/

چه خیالی داشتم پس
من گفتم دلت می سوزه برمی گردی

نه؛تازه میخوام مخِ تو رو هم بزنم

لیلی یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 23:07

خدا کنه پیشی جون زودتر خوب بشه. خواب تو هم خیلی خیلی مهمه. روی همه رفتارها و تصمیمهات اثر داره.به نظرم باید خیلی محترمانه به مربی نه بگی. خیلی چیزها میشه گفت و نیاز به توضیح اضافه و توجیه نیست چون حق توئه هر وقت می‌خواهی بری. بگو من با اجازتون از امروز دیگه سر ساعت میرم چون یک سری کارهای عقب مانده دارم و نرسیدم انجامشون بدم. اون باید دلیل بیاره که باز هم تو باید بمونی و کمک کنی.

ممنونم عزیزم.
میدونی؟چون بهش قول داده بودم که میرم،حالا همش حس میکنم که زشته..

نازگل یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 22:42 http://assseeman.blogfa.com/

حتما حتما حالش بهتر میشه عزیزم
آروم آروم رو به رواه تر هم میشی آسون بگیر لطفا :)
نیستی بلاگفا دلم تنگ میشه واسه وبلاگت...

مرسی قربونت برم.
مینیمال بودن اینجا خیلی بهتره(میخوام اغفالت کنم بیای )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد