Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

خوب شد یه چیزی رو از خودم فهمیدم!

خب کنسل شد! 

توی نت چرخیدم و حموم رفتنم کنسل شد.البته نه این که نرم ها..میرم؛ولی یکم دیگه.اول داروهای بنی جان رو میریزیم بعد میرم.

یه چیزی میخواستم بگم که یادم رفت!واااای!بد شد که فهمیدم ADHD هستم؛چون دیگه هرچی رو یادم بره با خودم میگم عااا دیدی بخاطر اینه.

امشب شام فلافل داریم.هروقت مامان حال نداشته باشه غذا درست کنه فلافل سرخ میکنه.

امیدوارم یه روزی نسل فلافل توی خونه ی ما منقرض بشه یا فروشش توی کل جهان ممنوع بشه!نه این که ازش بدم بیاد ها نه!خوشم میاد.ولی مثلا هر دو ماه یکبار.اینطوری دوست دارم.نه این که ماهی چهار دفعه.

هنوزم اون چیزی که میخواستم بگم رو یادم نمیاد.احساس میکنم چیز مهمی بوده واقعا!

ای تف.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد