Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

هایده هاااایده هاااایده

هروقت حالم بد باشه،هایده گوش میدم.

من هایده رو خیلی دوسش دارم.به نظرم اونایی که هایده دوست ندارن خیلی بد سلیقه ن.اصلا مگه میشه کسی هایده رو دوست نداشته باشه؟

انقدر دوسش دارم که وقتی نگاش میکنم دلم لِه میشه. آخه چرا انقدر خوبه؟؟؟؟ اگه زنده بود،محال بود نرم کنسرتش. از این که میکروفون رو راحت تو دستش میگیره و راحت میخونه خوشم میاد. انگار نمیدونه چه کار بزرگی میکنه! هیچکس رو هم تحویل نمیگیره.تو حالِ خودشه

الانم آهنگاش رو پلی کردم و حالم بهتره.

اصلا تا وقتی میشه هایده گوش داد آدم چرا باید غصه بخوره؟

آفرین.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره ی شب سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 19:06

گندم عزیزم پس از مدت ها سلام
دختر جقدر خوشحالم ک حالت داره خوب و خوب تر میشه
درمورد پست های قبلیت هم بگم که مادرت کاملا درست میگه و تو فوق العاده ای. بیشتر برامون بنویس.
ادرس وبمو برات خصوصی میفرستم

سلام ستاره ی عزییییزم...چقدر دلتنگت بودم :** کجا بودی؟
مرسی خوشگلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد