Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

Woo-Hoo

مینویسم..حتی وقتی که نوشتن هم بلد نبودم،مینوشتم.. اینجا دفترچه خاطرات منه ^_^

مبارک مبارک

امسال اولین سالیه که دارم ثانیه ها رو میبلعم.لمسشون میکنم و هر ثانیه رو زندگی میکنم.چون امسال من برنده شدم.برنده ی بازیِ زندگیِ خودم.امسال یاد گرفتم آهستگی چیه و چطوریه؟امسال تمرین کردم که آهسته باشم.

همیشه توی زندگیم شنیدم که میگفتن«تو چقدر عجولی!» ولی تهه دلم میدونستم که عجول نیستم؛یه چیزی در من بود که درست نبود.من همیشه میخواستم آروم باشم؛آهسته باشم و بتونم از دَم،لذت ببرم.هیچوقت تاحالا نتونسته بودم و همیشه یک چیزی درونم باعث میشد بی‌قرار و عجول باشم.

اما امسال رفتم دکتر و داروهایِ اضطراب رو برام تجویز کرد.آهستگی رو یاد گرفتم و جمعه ها،رفتم به عزیزترین کلاسی که همه ی زندگیم دنبالش بودم.چرخ زدن رو یاد گرفتم،چرخیدم،رها شدم،بغض کردم و رسیدم به اون حالی که همیشه میخواستم.یاد گرفتم از موسیقیِ سکوت لذت ببرم.حالا میتونم در حالی که یه نوشیدنی گرم توی دستمه،بشینم و به سکوتِ خونه گوش بدم و ازش لذت ببرم.

کتاب های خیلی خوبی خوندم امسال.آدم هایِ اشتباه از زندگیم حذف شدن،دوستای خیلی بهتری پیدا کردم و برای اولین بار توی زندگیم کمپ کردن رو امتحان کردم و بالاخره فهمیدم این همون مدل سفریه که همیشه دوست داشتم و دلم میخواسته.توی رابطه ای اَم که توش آرامش دارم و خوشحالم.و خلاصه،دومینو های زندگیم،دارن مرتب و پشت سر هم،تق تق تق،دونه به دونه میفتن و من از دیدن حرکتشون لذت میبرم.

مثل همیشه،قبل از تولدم،زیاد مرور میکنم سالی رو که گذشت.میخوام ببینم دستاوردم چی بوده؟چیکار کردم؟آیا واقعا بزرگ تر شدم یا همون سنی رو دارم که سال پیش هم داشتم؟

و بله.من امسال بزرگ تر،پخته تر و دانا تر شدم..

خیلی خوشحالم دیگه.

باشه؟

تولدم مبارک.

نظرات 1 + ارسال نظر
زریر چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 00:34 http://1zarir.ir

چقدر خوبه که آدمی از خودش راضی و با خودش دوست تر باشه

بله خیلی ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد